Yeşilyurt Belediyesi’nde, vatandaşların taleplerine çözüm üretmek, belediyeden bilgi alınmasını sağlamak ve şikâyet başvurularını daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla 7/24 hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezine bir yıl içerisinde gelen 22 bin 715 talebin tamamına yakını sonuçlandırıldı. Gece gündüz demeden vatandaşların sesine kulak verdiklerini söyleyen Başkan Geçit, Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve taleplerin en kısa sürede çözüme kavuşturduklarını söyledi.
Vatandaşların taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde çözüm üretmek amacıyla kurulan Yeşilyurt Belediyesi Çağrı Merkezi, 444 8 910 numaralı telefondan vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar, resmi ve dini tatil günleri de dâhil olmak üzere 7 gün 24 saat Çağrı Merkezine ulaşarak taleplerini kolaylıkla iletebiliyor. Yapılan başvurular, çağrı merkezi görevlileri tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe göre de ilgili diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözüme ulaştırılması sağlanıyor.
Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezine ulaşan 22 bin 715 vatandaşın istek, talep ve şikâyetleri kayıt altına alınarak çözüm için yardımcı olunurken, %90 başarı performansı sağlandı.
Gelen taleplerin büyük bir kısmını çözüme kavuşturan Çağrı Merkezinin, vatandaşların öneri, istek ve taleplerine hızlı ve sağlıklı bir şekilde cevap verebilmek adına çalıştığını söyleyen Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, belediye ile vatandaşlar arasında iletişimi güçlendiren Çağrı Merkezi ile hizmetlerdeki kalite standartının yükselttiklerini ifade etti.
Çağrı Merkezinin vatandaşlar ile belediye arasında çözüm köprüsü olduğunu dile getiren Başkan Geçit, “Hemşehrilerimize sunduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmak, iletilen taleplere anında çözüm üretilmesini sağlamak amacıyla 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezimiz ile çok sayıda istek ve talebi sonuçlandırıyoruz. Çağrı Merkezimize gelen talepler kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanmaktadır. Yetki ve sorumluluk alanımız dışında kalan talepler ise yine görevlimiz tarafından ilgili kurumlara iletiliyor. Talep sonuçlandığı ve çözüme kavuştuğu zaman da vatandaşlarımızı tekrar bilgilendiriyoruz. Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin de takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza hızlı bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmetler veriyoruz. Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezimize gelen 22 bin 715 talebin büyük bir kısmı sonuçlandırılıp, vatandaşlarımıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır.” şeklinde konuştu
Döviz | Alış | Satış | |
---|---|---|---|
![]() |
USD | 39.9019 TL | 39.9738 TL |
![]() |
AUD | 25.8739 TL | 26.0426 TL |
![]() |
DKK | 6.2668 TL | 6.2976 TL |
![]() |
EUR | 46.8302 TL | 46.9146 TL |
![]() |
GBP | 54.1912 TL | 54.4737 TL |
![]() |
CHF | 49.9624 TL | 50.2832 TL |
![]() |
SEK | 4.1710 TL | 4.2142 TL |
![]() |
CAD | 29.1608 TL | 29.2923 TL |
![]() |
KWD | 129.9549 TL | 131.6554 TL |
![]() |
NOK | 3.9308 TL | 3.9572 TL |
![]() |
SAR | 10.6394 TL | 10.6585 TL |
![]() |
JPY | 27.3915 TL | 27.5729 TL |
![]() |
BGN | 23.8091 TL | 24.1206 TL |
![]() |
RON | 9.1969 TL | 9.3172 TL |
![]() |
RUB | 0.50441 TL | 0.51101 TL |
![]() |
CNY | 5.5313 TL | 5.6037 TL |
![]() |
PKR | 0.13965 TL | 0.14148 TL |
![]() |
QAR | 10.8863 TL | 11.0287 TL |
![]() |
KRW | 0.02897 TL | 0.02935 TL |
![]() |
AZN | 23.3402 TL | 23.6456 TL |
![]() |
AED | 10.8026 TL | 10.9439 TL |
Yorum Yaz