Yeşilyurt Belediyesi’nde, vatandaşların taleplerine çözüm üretmek, belediyeden bilgi alınmasını sağlamak ve şikâyet başvurularını daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla 7/24 hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezine bir yıl içerisinde gelen 22 bin 715 talebin tamamına yakını sonuçlandırıldı. Gece gündüz demeden vatandaşların sesine kulak verdiklerini söyleyen Başkan Geçit, Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve taleplerin en kısa sürede çözüme kavuşturduklarını söyledi.
Vatandaşların taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde çözüm üretmek amacıyla kurulan Yeşilyurt Belediyesi Çağrı Merkezi, 444 8 910 numaralı telefondan vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar, resmi ve dini tatil günleri de dâhil olmak üzere 7 gün 24 saat Çağrı Merkezine ulaşarak taleplerini kolaylıkla iletebiliyor. Yapılan başvurular, çağrı merkezi görevlileri tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe göre de ilgili diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözüme ulaştırılması sağlanıyor.
Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezine ulaşan 22 bin 715 vatandaşın istek, talep ve şikâyetleri kayıt altına alınarak çözüm için yardımcı olunurken, %90 başarı performansı sağlandı.
Gelen taleplerin büyük bir kısmını çözüme kavuşturan Çağrı Merkezinin, vatandaşların öneri, istek ve taleplerine hızlı ve sağlıklı bir şekilde cevap verebilmek adına çalıştığını söyleyen Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, belediye ile vatandaşlar arasında iletişimi güçlendiren Çağrı Merkezi ile hizmetlerdeki kalite standartının yükselttiklerini ifade etti.
Çağrı Merkezinin vatandaşlar ile belediye arasında çözüm köprüsü olduğunu dile getiren Başkan Geçit, “Hemşehrilerimize sunduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmak, iletilen taleplere anında çözüm üretilmesini sağlamak amacıyla 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezimiz ile çok sayıda istek ve talebi sonuçlandırıyoruz. Çağrı Merkezimize gelen talepler kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanmaktadır. Yetki ve sorumluluk alanımız dışında kalan talepler ise yine görevlimiz tarafından ilgili kurumlara iletiliyor. Talep sonuçlandığı ve çözüme kavuştuğu zaman da vatandaşlarımızı tekrar bilgilendiriyoruz. Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin de takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza hızlı bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmetler veriyoruz. Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezimize gelen 22 bin 715 talebin büyük bir kısmı sonuçlandırılıp, vatandaşlarımıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır.” şeklinde konuştu
Döviz | Alış | Satış | |
---|---|---|---|
![]() |
USD | 40.8507 TL | 40.9243 TL |
![]() |
AUD | 26.1730 TL | 26.3436 TL |
![]() |
DKK | 6.3366 TL | 6.3677 TL |
![]() |
EUR | 47.3729 TL | 47.4582 TL |
![]() |
GBP | 54.6879 TL | 54.9730 TL |
![]() |
CHF | 50.3594 TL | 50.6827 TL |
![]() |
SEK | 4.2197 TL | 4.2634 TL |
![]() |
CAD | 29.3213 TL | 29.4536 TL |
![]() |
KWD | 132.7674 TL | 134.5047 TL |
![]() |
NOK | 3.9922 TL | 4.0190 TL |
![]() |
SAR | 10.8868 TL | 10.9065 TL |
![]() |
JPY | 27.4174 TL | 27.5990 TL |
![]() |
BGN | 24.0872 TL | 24.4024 TL |
![]() |
RON | 9.3210 TL | 9.4430 TL |
![]() |
RUB | 0.50445 TL | 0.51105 TL |
![]() |
CNY | 5.6578 TL | 5.7318 TL |
![]() |
PKR | 0.14324 TL | 0.14511 TL |
![]() |
QAR | 11.1454 TL | 11.2913 TL |
![]() |
KRW | 0.02918 TL | 0.02957 TL |
![]() |
AZN | 23.8951 TL | 24.2078 TL |
![]() |
AED | 11.0599 TL | 11.2046 TL |
Yorum Yaz